Fundraiser for Hamar Frisbee Club

Vis kart

Vi ønsker alle glade discgolfere velkommen til fundraiser i Ankerskogen Frisbeegolf Park. Inntekten fra denne turneringen skal gå til oppfriskning av banen i Ankerskogen. Turneringen er PDGA-sanksjonert (C-Tier).

PÅMELDING:
Hver klasse har fått tildelt en viss mengde plasser, så det er første mann til mølla prinsippet. Det vil bli justert antall plasser i klassene etter behov mot slutten av påmeldingen.

BANEN:
Vi bruker vanlig 27-layouten.

ANNEN VIKTIG INFORMASJON:
Alle spillere som deltar må være aktivt medlem av en norsk klubb tilknyttet NAIF (med unntak av utenlandske spillere).

Du må ikke være PDGA-medlem for å delta. Vi vil allikevel oppfordre deg til bli medlem av PDGA.

Vi følger PDGA sitt regelverk. Hver enkelt spiller er selv ansvarlig for å sette seg inn i det gjeldende regelverket.

AVMELDING:
Påmeldingsavgiften refunderes i sin helhet (minus PayPal-gebyrer) inntil én uke før turneringsstart. Deretter er det ingen refundering av påmeldingsavgiften med unntak ved dokumentasjon av sykdom.

Refund policy

Hamar Frisbee Club is responsible for all refunds/cancellations.

Administratorer